Bebaru nie, minggu lepas... kawe berkesempatan kelik ke Semenanjung.. Semenanjung Tanahairku.. bukan Sarawak Tanahairku dan hari Isnin tu kawe ambil CRK.. " C uti R abu K hamis" hihihihi :) lagipun abah kawe ada temujanji buat rawatan pakar kat Hospital Kota Bharu, Kelantan.. Bertemu/temujanji dengan doktor pakar jantung.. rawatan sakit jantung.. doa semoga abah cepat sembuh.. Insya Allah.. Kawe kelik pada hari Jumaat : 24 Julai 2009.. mengikut time asal flight dari Kuc ke Kul jam 5.00 ptg.. tapi flight AirAsia tu delay sampai lah jam 7.30 mlm.. hampeh punya AirAsia.. selalu aje delay... ni bussnieess punya kepala hotak... nak gabungkan penumpang dari 2 flight menjadi 1 flight... selepas tu delay tu tak ada pulok dimaklumkan, hantar masej ke.. bagitahu laa penerbangan tu delay.. lama kawe menunggu kat airport.. dah laaaa sekarang musim selsema BABI... jika ada makluman boleh kawe pi lewat sikit ke airport.. tak la lama sangat dok kawasan merbahaya 'dangerous zone'......
Bisikan Hati ... Kenapalah diri ini tidak dapat memiliki apa yang diidamkan?? .................... Firman Allah S.W.T : "Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia buruk bagimu, Tuhan (Allah) mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui" (al-Baqarah ayat :216)