Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Baby

Wan Rabiatul Adawiyah Ver. 4

Bebaru nie, minggu lepas... kawe berkesempatan kelik ke Semenanjung.. Semenanjung Tanahairku.. bukan Sarawak Tanahairku dan hari Isnin tu kawe ambil CRK.. " C uti R abu K hamis" hihihihi :) lagipun abah kawe ada temujanji buat rawatan pakar kat Hospital Kota Bharu, Kelantan.. Bertemu/temujanji dengan doktor pakar jantung.. rawatan sakit jantung.. doa semoga abah cepat sembuh.. Insya Allah.. Kawe kelik pada hari Jumaat : 24 Julai 2009.. mengikut time asal flight dari Kuc ke Kul jam 5.00 ptg.. tapi flight AirAsia tu delay sampai lah jam 7.30 mlm.. hampeh punya AirAsia.. selalu aje delay... ni bussnieess punya kepala hotak... nak gabungkan penumpang dari 2 flight menjadi 1 flight... selepas tu delay tu tak ada pulok dimaklumkan, hantar masej ke.. bagitahu laa penerbangan tu delay.. lama kawe menunggu kat airport.. dah laaaa sekarang musim selsema BABI... jika ada makluman boleh kawe pi lewat sikit ke airport.. tak la lama sangat dok kawasan merbahaya 'dangerous zone'......

Wan Rabiatul Adawiyah Ver 3

Photo baby terkini... Gambar ni dirakamkan oleh umminya semasa umminya berke sempatan balik kampung kat Trg bebaru nie.. kebetulan umminya kerja "shift malam". Kata u mminya, Adawiyah sekarang dah mula mengeluarkan berbagai-bagai jenis bunyi.. kuat pulak t u. .. J ika dia tengok orang, terus dia perhatikan.. ditengok dan d itenung lelama... jika dia tengok umminya.. dia akan terus pegang pipi umminya... yealah, ke sian kat adawiyah.. abah kat kuching, ummi kat KL dan adaw iyah plak kat TRG.. hati um mi dan ab ah mana yang sayu dan .. Bersiap-siap, ummi nak bawa adawiyah pi jejalan. Lenanya adawiyah..... Adawiyah suka sangat buku kain yang ummi beli tu.. buku tu siap boleh mengeluarkan bunyi lagi.. Sukanya dia, gambar-gambar inilah pengubat rindu abah. Masa ni adawiyah lepas mandi, umminya mandikan. kata umminya, adawiyah suka siap bunyi lagi sukanya. masa ini umminya tengah pakai tudung. mungkin dia ingat umminya nak bawa di pi jejalan kot... padahal umminya tengah bersiap ...

Wan Rabiatul Adawiyah Ver 2

Gambar-gambar yang diambil semasa Adawiyah bercuti bersama ummi & abahnya kat kampung di Jertih..... Asyiknya sedang bermain Bersama Tok Wan nya.. Adawiyah suka sangat bila tengok Tok Wan nya... Terutama bila tengok Tok Wan berdiri.. mulalah dia angkat tangan minta Tok Wan dukungnya... Tido bersama Tok Wan

Wan Rabiatul Adawiyah

31 Mei - 5 Jun 2009 Rabiatul Adawiyah berada di rumah Tok Wan & Nani Ma (Jertih) Rabiatul Adawiyah semasa kat Jertih, Rumah Tok Wan Rabiatul Adawiyah senyum. Tangan kat mana tu? 31 Mei 2009 Sebelum bertolak balik Jertih... Rabiatul Adawiyah bersama dengan Ummi Rabiatul Adawiyah tengok sape tu? Tengok abah ke?

Adawiyah Melawat Tok Wan

Salam... Gambar ini diambil semasa Abah dimasukkan ke hospital. Abah dimasukkan ke wad di Hospital Besut, setelah rebah di rumah dan tidak sedarkan diri, alhamdulillah masa tu kebetulan adeq ada kat rumah. Terus dibawa ke hospital. Setelah diperiksa oleh Dr. di Hospital Besut (lupa plak apa nama dr. tu-ada Dr. tersebut kepilkan surat rawatan abah)... Dr. telah sahkan abah mengalami sakit jantung. Semasa adik tel. yang abah rebah dan dimasukkan ke wad tu terkejut sakan kakloh.. Rasa nak rebah jugak masa tu... Keesokan harinya, setelah di check darah dsb.... Dr. sahkan abah sakit jantung peringkat awal. Abah ditahan di wad selama 4 hari utk rawatan. Itu adalah kali pertama abah dimasukkan ke wad.. Manakala kali kedua pula abah dimasukkan ke wad pada pertengahan bulan Mei bebaru ni.. Masa tu Abah di tahan 3 hari kat wad.. Kemudian abah diminta berjumpa dengan Dr. Pakar Jantung pada 7 Jun 2009 di Hospital Kota Bharu Kelantan.. Harapan dan doa, semoga abah cepat sembuh dan gak ana pohon dar...

Luahan..........

Sesudah dilahirkan ............ Umminya... Name Tag Baby الســــــلام عليكم Teringat dan terasa rindu plak .... Ceritanya 26 Disember 2008, الحمدلله rezki dari Allah.. Saya menyambut kedatangan 'orang baru' seorang puteri.. Wan Rabiatul Adawiyah namanya diberi... aNGaH's